Nu het veldseizoen stil ligt heeft de onderhoudsgroep de ruimte om onderhoud te plegen:
door van Dorp is een nieuwe CV ketel geplaatst en hebben we voor de doucheruimtes 2 nieuwe warmtepompboilers laten plaatsen.; pakken we het binnenschilderwerk aan.; wordt de zuidgevel beter geconserveerd; heeft Gerard Pancras het tussendak van nieuwe trimmen en randstroken voorzien; zijn alle metalen gescheiden en worden 3 januari weggebracht ( kopen we een bladblazer van ) ;zijn alle korfbalpalen gerepareerd en is er een scheidingswand aangebracht in de opslagruimte.
Het onderhoudsteam is begonnen met binnenschilderwerk. We lopen weer aan tegen beschadigingen tgv het gebruik van plakband. Het vraagt van ons onnodige inspanning om deze schades te herstellen. Laat iedereen erop  toezien dat nergens meer tape wordt gebruikt!! We zijn bijna klaar met de correctieve onderhoudsbeurt van de kantine en de entree.
Alles geschilderd en alle technische en cosmetische verstoringen zijn verholpen:
Plinten gezet, kozijnen strak getrokken, wandscheuren opgelost, deurlijsten  aangebracht, kabel s weggewerkt etc etc
Rest nog het aanbrengen van een koof over de cv leidingen onder de radiatoren. Het is onder en achter de verwarming ronduit goor en dat is ook moeilijk schoon te houden. Vandaar deze actie.

      

 

 

Klik hier voor het scheidsrechters schema

Dit jaar kun je wederom je oliebollen voor Oud en Nieuw bij Exakwa bestellen! Van elke bestelling gaat +/- de helft van het bedrag naar de vereniging. De bestellingen kunnen 31 december tussen 11.00 en 12.00 uur worden afgehaald in onze kantine. Geef je bestelling voor 27 december door via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of WhatsApp: 0640640068. Wanneer je bestelling geplaatst is bent u verplicht om te betalen
•             gepast afrekenen bij het afhalen op 31 december kan als volgt:
•             vooraf betalen, maak het bedrag over naar NL68SNSB0928499618 t.n.v. D. Kuchen en/of J.S. Brandsma. Vermeld hierbij OLIEBOLLENACTIE + je naam.
Als je besteld hebt, ontvang je een bevestiging als de bestelling verwerkt is

Klik hier voor de bestellijst

Klik hier voor de notulen van de Algemene leden vergadering 09 oktober jl.

Hoe leuk zou het zijn om een keer te kijken bij de wedstrijden van de selectie?

Meeluisteren bij de voorbespreking in de kleedkamer, meelopen bij het voorstellen en misschien zelfs wel handtekeningen scoren van “onze” toppers?

Dat kan als jouw team wordt uitgenodigd om VIP te zijn, hierbij alvast de planning voor aankomend zaalseizoen. Zet het in de agenda, want dit wil je niet missen!

14 december:     E5 + E6

18 januari:        F1 + F2

8 februari:        D7

29 februari:      E3 + E4

14 maart:         D6

28 maart:         E1 + E2

Via de trainer(s) volgt de rest van de informatie.

 

 

Tot op het laatste moment zijn er nog boekjes binnengekomen waardoor de opbrengst weer een stuk hoger geworden is en er een nieuwe top drie van winnaars is!

Er zijn 1648 loten verkocht waarvan 54 online. De opbrengst is uiteindelijk € 3955.- geworden!! De rest van de loten is verkocht met de lotenboekjes door 78 kinderen. De teamprijs wordt niet uitgereikt dit jaar aangezien er geen enkel team is waarvan alle kinderen (15 loten) verkocht hebben. Daarom dit jaar weer individuele prijzen.

De top drie:

Sem Kulker  E2   96 loten 

Olivier Karreman  D6  85 loten

Bente Pannekoek  C4  82 loten

 

Hoewel geen prijs, maar zeker het vermelden waard. Het Team dat de meeste loten verkocht heeft is de D1, zij hebben 287 loten verkocht! Super gedaan!

 Nog even ter info.

De kinderen die 35 loten of meer verkocht hebben ontvangen hun wel verdiende shirt/sweater etc.

Verder ontvangt iedereen die 20 loten of meer verkocht heeft, een Voucher van de GCA.

De trekking van de Grote clubactie is op 11 december. Lotnummers staan op de bankafschriften.

Vergeet je als lotenverkoper niet in te schrijven op de site van de GCA winactie “kidsverkoopwedtrijd”, ook hier maak je nog kans op prijzen!

 De datum van de uitreiking van de welverdiende shirts, broekjes, sweaters etc. en de 1,2,3, prijzen, volgt nog.

Nogmaals iedereen bedankt,

Jolanda en Brenda

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 


 

De grote Clubactie is weer voorbij. We hebben dit jaar niet zoveel opgehaald als vorig jaar maar het is nog altijd een mooi bedrag van

                                   € 3160,80,-

 Een bedrag waar we mooi trainings en spel materiaal van moeten kunnen kopen.

 

Dit resultaat is behaald dankzij de inzet van zo’n 60 kinderen van onze club en daar zijn we heel blij mee en trost op!

Helaas gaat er geen teamprijs uitgedeeld worden aangezien er in geen enkel team alle teamleden loten verkocht hebben. Wat reiken we dan wel uit?

Individuele prijzen voor de 1ste, 2de en 3de meest verkochte lotenverkopers, en dit zijn!

  •                  1ste  Sem Kulker, E2 met 96 loten
  •                  2de Bente Pannekoek  C4 met 81 loten
  •                  3de Kate Vroom D1 en Merlin Holwerda D1 met 56 loten

 Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie, jullie zijn toppertjes!

-      De kinderen die 35 loten of meer verkocht hebben ontvangen hun wel verdiende shirt/sweater etc.

-      Verder ontvangt iedereen die 20 loten of meer verkocht heeft, een Voucher van de GCA

Betreffende kinderen zullen hierover deze week een mail van ons ontvangen.

Toch nog een boekje thuis gevonden en vergeten in te leveren? Het kan deze week nog bij mij ingeleverd worden, Graafschap 13.

De datum van de uitreiking van de welverdiende shirts, broekjes, sweaters etc. volgt nog.

De trekking van de Grote clubactie is op 11 december. Lotnummers staan op de bankafschriften.

Vergeet je als lotenverkoper niet in te schrijven op de site van de GCA winactie “kidsverkoopwedtrijd”, ook hier maak je nog kans op prijzen!

 

Nogmaals iedereen bedankt,

Jolanda en Brenda

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Graafschap 13

 

Beste leden van Exakwa,

via deze weg weer een update vanuit de Technische Commissie. Op woensdag 6 november jl. hadden wij weer onze maandelijkse vergadering waarin we allerlei zaken, die de afgelopen periode voorbij kwamen en die in de nabije toekomst voor ons liggen, bespraken. Een aantal zaken willen we in dit korte verslag met jullie delen.

Allereerst willen we jullie op de hoogte brengen dat de samenstelling van de TC is veranderd. Zo heeft Mark Ijssennagger zich om persoonlijke redenen teruggetrokken uit de TC. Zijn taken binnen de geleding van de senioren en de A-jeugd zullen voorlopig door Martin van Hinte worden waargenomen. Vorige maand berichtten we jullie al over de vacatureruimte binnen de E- en de F jeugd. Deze is nog niet ingevuld. Daar komt nu door het vertrek van Mark nog een vacature bij. Heb je interesse om met de TC mee te participeren, neem dan gerust eens contact met 1 van ons op voor een vrijblijvend gesprek. Zelf zullen wij ook actief mensen benaderen om de ruimtes op te vullen.

Binnen de geleding van de senioren hebben we de afgelopen weken wederom bekeken of de hoeveelheid speelsters en spelers wel in verhouding staat tot de hoeveelheid teams. Immers, we streven ernaar om een ieder zoveel mogelijk speeltijd te bieden en we willen met de wedstrijdteams zo optimaal mogelijk te presteren. Voor het komende zaalseizoen hebben wij geconcludeerd dat we door moeten gaan op de wijze zoals het nu ook gaat, maar dat we er voor het komende veldseizoen (met goed hoop) weer een vijfde team in kunnen schrijven. Een logisch gevolg is, (veel) minder spelers per team. Belangrijk om ook hier te melden is dat we op zoek zijn naar een coach voor de senioren 2 en op zoek blijven naar Dames voor de senioren. Weet je iemand? Dan stellen we het op prijs als deze persoon met ons in contact gebracht kan worden.

De publicatie van de zaaltrainingen was dit jaar erg laat. We realiseren ons dat we van menigeen de week- en/of werkplanning in de war hebben gegooid. Onze welgemeende excuses daarvoor. Het maken van de planning is een minder gemakkelijke klus omdat er met veel belangen en partijen rekening gehouden dient te worden. Informatie komt niet altijd op het moment dat je het wenst en er blijven daardoor zo nu en dan zaken ‘zweven’. Wel spraken we over de trainingen een aantal dingen duidelijk af.

1.       Publicatie zal voortaan geschieden zoals vermeld in de jaarplanning.

2.       We trainen altijd!! Enkel in de vakanties is er geen training. (De zomervakantie is een uitzondering hierop)

3.       Daar waar mogelijk trainen teams eens per week gezamenlijk.

4.       Vanaf de D-geleding t/m de A-geleding wordt er 2x per week getraind.

De laatste 2 punten dwingen ons om in de toekomst met creatieve oplossingen te komen in de organisatie ervan. Een aantal ideeën zijn reeds kort besproken.

Tot slot berichten we jullie graag over de ontwikkelingen binnen de opleidingstak van de TC. Een aantal weken geleden hebben we onze eerste trainersbijeenkomst gehad. We zijn zowel theoretisch als praktisch met een 20-tal trainers aan het werk geweest om onze jeugdopleiding verder te ontwikkelen. Een plan, waar we overigens meerdere jaren voor uit hebben getrokken. Naast een grote groep enthousiaste en kundige trainers, hebben we ook mensen aan het begin van het jaar bereid gevonden om (jonge) trainers te begeleiden. We noemen ze hier voor het gemak; mentoren. Deze groep mentoren is aanstaande maandag 18 november uitgenodigd om oa. Hun ervaringen te delen en om de werkwijzen verder op elkaar af te stemmen.

Dan rest ons nog 1 vraag, Als er mensen zijn die belangstelling hebben voor een KT2 opleiding, meld je dan even bij Martin van Hinte of Micha de Kromme. (Minimum leeftijd is 15 jaar)

Namens de TC,

Martin van Hinte

 

Tijdwaarnemen:

            08:45-10:45 uur: D4

            10:45-12:45 uur: B1

            12:45-14:45 uur: D1

            14:45-16:45 uur: D5

            16:45-18:45 uur: C4

            18:45-einde.      : B3

 

Zaaldienst:

            08:30-11:30 uur: Rein

            11:30-14:30 uur: Maarten

            14:30-17:30 uur: Patrick

            17:30-einde.      : Jurrien

Klik hier voor het wedstrijdschema.

Het zaalseizoen staat weer op het punt om te beginnen en dus zullen er weer tijdwaarnemers nodig zijn.

 De thuisspelende teams zullen de tijdwaarnemers verzorgen. Het team dat is ingedeeld kan dan, in onderling overleg en met hulp van de trainer en/of coach, zelf bepalen wie er die dag aan de beurt is.

 Alle teams, met uitzondering van de E- en F-jeugd, kunnen hiervoor ingedeeld worden.

Iedere week zal in Zeepraatjes gepubliceerd worden welk team op welk moment aan de beurt is. Natuurlijk zal er met indelen zoveel mogelijk rekening worden gehouden met verzamel- en wedstrijdtijden. Bedankt alvast voor jullie medewerking!

We beginnen aanstaande zaterdag 9 november met de oefenwedstrijden. 

Tijdwaarnemen:

            08:45-11:30 uur: D5

 

            11:30-13:30 uur: D3

            13:30-15:30 uur: B2

            15:30-17:30 uur: C2

            17:30-einde       : B1

Zaaldienst:

            08:45-12:00 uur: Rein

            12:00-16:00 uur: Patrick

            16:00-einde        : Steven

Vanaf dit seizoen neem ik de taak van zaalcoordinator over van Rein die dit al die jaren voortreffelijk heeft gedaan en ik wil hem daar ook hartelijk voor danken. Ik zal proberen dit seizoen net zo soepel te laten verlopen als jullie allemaal gewend zijn. Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, ik speel zelf in S4 en zal (bijna) iedere zaterdag wel in de zaal te vinden zijn.

Rest mij nog om iedereen een sportief zaalseizoen te wensen en we zien elkaar wel in De Koploper.

 

Patrick Hemels

 

Agenda
  
 
 
Zaterdag 15 februari
Valentijnsfeest